Tukholman ostokset

Nyt kävi näin. Että suomeksi meni. Oon painiskellut tän asian kanssa jo kauan ja nyt vihdoin uskalsin oikeesti siirtyä takaisin tähän. Syitä on monia. Ihan ensimmäisenä ja tärkeimpänä syynä on, että haluun kirjoittaa suomeksi. Tuntuu, että saan sillee ilmaistua itseäni paremmin, välillä on vaikeeta saada kerrottua jokin erikoisempi juttu englanniksi. Toiseksi, että haluisin ehkä, että tällä blogilla olis enemmän suomalaisia lukijoita. Tuntuu, että suomalaiset ei oikein jaksa lukea pitkiä selostuksia englanniksi - en mä ainakaan itse :D Lisäksi mua ottaa päähän, kun mulle ruikutetaan koko ajan siitä että voi ei nyt sulla on yksi pieni kirjoitusvirhe, kuole pois! Että näin nyt on.

Olis aika esitellä näitä Tukholman ostoksia. Mulla meni ihan sikana rahaa, kaikki mitä mulla oli mukana. No mutta sehän kuitenkin oli matkan päätarkoitus, shoppailla! Vaikka se olikin koulun matka.. opetussuunnitelman mukainen shoppailumatka ;)

Kuvat on aika huonoja, kun napsin vaan vaatteista kuvat henkareilla roikkumassa tai lattialla makaamassa, jolloin ne ei oikein pääse oikeuksiinsa. Yritän kuitenkin myöhemmin, mahdollisimman pian, laittaa näistä asukuvia ihan päälläkin!


Hattu, KappAhl. Oon ihan rakastanut tähän! Pidin sitä koko ajan päässä Tukholmassa siitä asti kun ostin sen :D Tässä kuvassa se näyttää aika tötteröltä, mutta tossa aiemmassa Tukholma-postauksessa se näkyy paremmin päässäkin.


Sandaalit, Dinsko. Oli pakko ostaa jotkut korottomatkin kengät, koska niistä tuntuu olevan pulaa. Nää on muuten lasten osastolta ja niissä on tarrakiinnitys :D Mut vähäkö toi tarrakiinnitys on kätevä, en mä ainakaan jaksais ainaa laittaa uudestaan ja uudestaan kiinni monta tollasta pientä solkea. Mulle myös selvis ettei mun kengänkoko ookkaan 35 vaan 34. Jes. Tässä kuvassa nää muuten näyttää vähän ihmeellisiltä räpylöiltä, mut ne on paljon kivemman näköiset jalassa!


Korkkarisandaalit, New Yorker. Näihin oon kans ihan rakastunut! Oikeestaan oon melkein kaikista noista uusista vaatteista ihan fiiliksissä. Näillä oli myös hyvä kävellä, mitä nyt jo yhden päivän Tukholmassa näillä tepastelin. Nyt varmaan ihmettelette, että löysinkö mä 34 kokoiset korkkarit. En, käytän yleensä 36 kokoa koska harvoin on pienempää tarjolla. Tietynlaiset kengät pysyy jalassa vaikka ne ois vähän isommat, esimerkiksi just nää koska niissä on niin paljon noita remmejä päällä. Mutta avokkaat ei pysy millään jalassa.


Paita, H&M. Kumickeylla on samanlainen paita ja kun iskin silmäni tähän niin oli pakko saada! Aion joskus tulevaisuudessa toteuttaa sen outfitin mikä Kumilla oli tää päällä :D


Kukkamekko, BikBok. Love love.


Lähes samanlainen mekko valkoisena, BikBokista myös.


Neuletakki, BikBok. Sekin roikkuu tässä kuvassa niinku mikäkin ryppynen raato. Tää oli mun mielestä kiva perusvaate ja sit noi värit oli kivan näköiset, tollanen luonnonvalkoinen ja vaaleansininen!


Punosvyö, Cubus. Ostin tän koska se matchaa niin hyvin yhden jutun kaa minkä tilasin joku aika sit netistä! Ja muidenkin juttujen kanssa toki.


Haalarit (vai miksi näitä pitäis kutsua..), New Yorker. Oon ihan rakastunut tähän ja tohon seuraavaan haalariin! Tiedän, ei näytä kovin hyviltä näissä kuvissa, mutta päällä nää on ihania! Aiemmassa Tukholma-postauksessa voi tänkin nähdä päällä.


Tässä tää toinen haalari, New Yorker.


Sitten kuuluisa ja paljon puhuttu mekko, jonka löysin GinaTricotista! Olin niin yllättynyt, että löysin tän sieltä. Mutta on kyllä harvinaisen ruma kuva siitä. Leikkasin jo ne henkarinauhat irti, kun tää oli mulla päällä laivalla niin en saanut ripustettua sitä henkarille hienosti kuvaa varten. Ajattelin lyhentää ja kaventaa tätä vähän, koska jotenkin tuntuu, että tää korostaa alaosaa liikaa vaikka toi yläosa onkin noin näyttävä.


Farkkulegginsit, Pieces ja valkoiset farkut, New Yorker. Noissa Piecesin farkuissa on tollaset ihme rypyt, kun ne oli jo mulla parina päivänä päällä ja tollee muotoutui tohon polven muotoon :D

Tässä nää tais olla! Lisäksi ostin ruokaa aika paljon, MACin ripset, ne joita oon jo käyttänyt pitkään ja yhden paidan, jonka unohdin kuvata.



Translation: Okay, as you already noticed, I decided to start write again in Finnish. But foreign readers, don't worry! You can still follow my blog because I'll write translation in the end of every post. You get to know here everything you need to know :D I changed into Finnish because I just wanted to write in Finnish. I can write better what I think. I also want to provide more better blog for Finnish people and they are quite lazy to read long reports in English. In addition I'm really fed up with comments I get about my English. So, that's how it is now.

Here is my purchases from Stockholm. I'm in love especially with those overalls, hat and shoes. I'm sorry that the photos are quite bad. I'll take better outfit photos with those later, as soon as possible!