hiusongelmia

Vihdoinkin pääsin koulusta! Vaihdoin aika kiiresti bikinit päälle ja tulin terassille ottamaan aurinkoa kone mukanani. Otin pari hehkeetä kuvaa webillä ihan muutama minuutti sit :D




Kesä♥ Tosin muistin taas miks en ikinä ota aurinkoa kotona. Täällä on niin pirusti kaikenlaisia ötököitä, kun tossa on tota metsää vieressä! Äskenkin sain sätkyn, kun jättimäiskokoinen kimalainen tuli surraamaan mun naaman eteen. Ja muurahaisia vaan kuhisee jaloissa. Kohta jostakin varmaan hyppää vielä tarantella niskaan.. Plus mun tietokoneen näyttö tulee koko ajan täyteen siitepölyä :D Onneks en oo allerginen sille..

Kuitenkin, kuten jo aiemmin kirjoitin mulla on kauheet kriisit mun hiusten kanssa tällä hetkellä! Mulla olis eri vaihtoehtoa millaiset hiukset haluaisin, auttakaa mua päättämään.

1. Ruskeat/tummanruskeat hiukset ilman etuhiuksia

Tää on ollut mun hiusihanteena jo pitkään, mutta mun mielestä se toimii parhaiten vaan tosi pitkissä hiuksissa. Se onkin se ongelma nyt, kun mun hiukset on nyt lyhyemmät kuin aiemmin. Mut uudistusta olisi siis se, että värjäisin tummemmalla ruskealla. Ei kuitenkaan mustalla, kuten vaikka Barbie Xulla tossa kuvassa, sillä en usko, että musta sopii mulle kun mun iho on ihan liian vaalea.

2. Ruskeet hiukset, joihin vaaleampia raitoja ja etuhiukset

Niissä olis inspiraation Kumickeyn hiukset, vaikka noi ei ihan väriltä oo ehkä sitä mitä meinaisin, mutta suurin piirtein. Ja sitten laittaisin hiukset just tällä tavalla.

3. Vai pidänkö samanvärisenä ruskeena kuin nyt on, mutta leikkaan etuhiukset? Jolloin mun hiukset oli suunnilleen sellaiset kuin viime kesänäkin.

4. Tai jatkanko vaan lisäkkeiden kanssa ja pidän ihan samanlaiset hiukset kuin ennenkin?

Tällä hetkellä ehkä ite oon eniten kallistumassa tuohon kakkosvaihtoehtoon, sillä mun omien hiuksien pituus ei riitä siihen, että tuo ykkösvaihtoehto näyttäis hyvälle. Mutta kertokaa mielipiteenne mitä kannattais teidän mielestä tehdä!

Nyt meen laittamaan ruokaa~


4minute's new music video♥ One of my favourite bands!

Translation: Right now I'm sunbathing outside on our terrace with my laptop! All kind of bugs are bullying me.. I hate them a lot. Well, I'm having a big crisis with my hair. What should I do?
1. Dye my hair with darker brown and keep my hair without bangs
2. Dye some lighter strips and cut bangs so my hair would remind hair of Kumickey
3. Keep my current hair colour but cut bangs
4. Still use my dead extensions and have same hair as before
Help me to choice! For a long time my ideal hair has been the choice number one. But I think it looks good only with super long hair and now my hair isn't that long anymore. At the moment I think the 2nd choice would be the best. What do you think?