piknik

Voi apuaa en vaan osaa päättää mitä teen näiden hiusten kanssa. En uskalla leikata otsista, sillä oon kasvattanut sitä pois ja si pelkään et jos leikkaan niin kaduttaa. Mut sit toisaalta haluisin just ton Kumickey-tyylisen tukan~ No pitää vaa kerätä vielä rohkeutta ja pysytellä hetken aikaa näillä hiuksilla. Suunnitelmana tällä hetkellä siis on ne hiukset, ajattelin että sitten myöhemmin on sen ykkösvaihtoehdon vuoro kun hiukset on kasvanut pidemmiksi. Seuraavissa kuvissa muuten näkyy paremmin minkä pituiset ja paksuiset mun hiukset on kun en tajunnut edelliseen merkintään laittaa kuvaa.


Tänään meillä oli koulussa piknik!


Aaah ihana aurinko~ Meidän koulun opettajat on reiluja kun meille järjestään joskus kaikkee tälläistä kivaa. Olis ihan tylsää istuskella sisällä opiskelemassa kun ulkona on tälläinen sää! Eilenkin mentiin joillain tunneilla ulos mutta tänään oli ihan monta tuntia omistettu pelkästään auringon otolle.




Mansikoita♥ Kynnet on vähän tylsät mut lakkasin ne vaan mun kenkien kanssa yhteen sopiviksi :D




Koulunkin puolesta oli ruokaa..




Ja lisäksi piirreltiin katuliiduilla! En oo vuosiin piirtänyt niillä! Pienenä aina piirsin koko ajan kesäisin.

Nyt oon jälleen koneen kanssa ottamassa aurinkoa! Oon muuten ruskettunut jo ihan pikkuisen, rajat huomaa jo. En kuitenkaan haluu mitää megarusketusta ja läträänkin koko ajan aurinkorasvan kanssa. Koska en halua mitään ihosyöpää ja muutenkin aurinko pilaa ihoa. Mieluummin oon sitten ihan vitivalkoinen ja pidän ihon hyväsä kunnossa kuin, että oisin ruskee ja sit vähän vanhempana iho lurpsahtaa heti. Mut kuitenkin haluun olla ulkona ja nauttii auringosta ja lämmöstä, olis ihan tylsää jos vaan olis sisällä. No mut pian ne kylmemmät säät taas tulee..


OMG muistaaks kukaan tätä biisiä? :D Selailin joku aika sit mun vanhaa livejournalia, jonne olin tän laittanut. Muistan niiiin hyvin kun joskus 2007 vuonna tää oli mun ykköslempibiisi♥ Ja kuulostaa kyllä hyvältä vieläkin! Everything's gonna be perfeeeect~

Translation: Today we had picnic at school!