fashion inspiration - Kumickey

Moi, oli vähän päivitystaukoa, kun en jaksanut enkä ehtinyt. Viime viikonloppunakaan en muistanut ottaa yhtään kuvia! Eikä kyllä oo mitään asukuviakaan nyt tarjolla, kun toi sää masentaa ja viime päivät oon vaan lukenut kokeisiin.

Oon nyt ollut 3 viikkoa ostolakossa, hyvä minä! Tosin viime viikonloppuna ostin kyllä kahdet alushousut, koska unohdin ottaa vaihtoalkkareita mukaan Helsinkiin :D Mut niitä ei lasketa, se oli oikea hätätapaus! Mulle pitäis kohta tulla kyllä yks vaatepaketti, jonka oon tilannut jo joskus yli kuukausi sitten. Ja ajattelin, muutenkin kohta laittaa tän ostolakon päätökseen.. Mut yritän nyt olla kesäloman alkuun asti tässä lakossa.

Niin, koska mulla ei nyt ole itsestäni mitään tarjottavaa, niin ajattelin tehdä tälläisen uuden tyyppisen postauksen eli fashion inspiration! Eli näissä kerron vähän ketkä henkilöt mua inspiroi tyylin suhteen ja välillä sit vaan random inspiroivia kuviakin.

Ekana vuorossa Kumickey!



Kumickey on siis mulle ihan ykkös idol tyylin sun muiden suhteen. Hän on siis Popteenin malli, mutta aiemmin ollut mallina myös Vanilla Girlissä (jota ei enää oo olemassa) sekä Eggissä. Ja ikää on 19, syntynyt siis 1991~



Monia ärsyttää Kumickey, koska se on aina Popteenin kannessa. Mua se ei ainakaan haittaa. Totta kai paras malli ansaitsee kuvan kannessa :D!



Tässä olis esimerkkejä ja lemppareitani Kumickeyn asuista randomissa aikajärjestyksessä. Tykkään niin paljon noista! Kumin tyyli on muuttunut kyllä aika paljon vuosien varrella, laitankin loppuun sit jotain vanhoja kuvia, oikeestaan ekoja lehdissä, hänestä~

Toisinaan Kumickeyn asut on myös hieman erikoisia, etten kyllä ihan jokaista hänen asuaan laittaisi päälleni :D








Vitsit mä oon niin rakastunut tohon Elmo-paitaan, haluun sen :D!



Toinen juttu mistä tykkään kans kauheesti Kumickeyssa on sen meikkityyli. Meikki on aika luonnollinen, mutta sit ripset on näyttävät. Just sellaisesta itekin tykkään. Itseasiassa Kumin meikkaustapa on ollut aika pitkään samanlainen, mutta vaihtelemalla ripsiä se saa ne näyttämään aina erilaisilta~








Tää onkin kai uusin kuva Kumickeyn meikistä.

Sitten niitä vanhempia kuvia, mitä lupailinkin jo aiemmin. Ekan kerran bongasin Kumickeyn Eggistä. Ja se oli ihastusta ensi silmäyksellä ;D


Haha aika hyvin huomaa näistä kuvista miten muoti on muuttunut. Otin muuten vaan kuvat tosta lehdestä, kun en jaksanut lähtee skannailemaan.


Heinäkuun 2008 Eggissä taisi siis olla Kumickeyn eka esiintyminen, jos en ihan väärässä oo. Tykäistyin hetin sen tuolloisen tyyliin, kaivelin jostain netistä Kumickeyn blogin ja oon seurannut siitä asti.


Huomaa myös miten Kumickey on laihtunut tosta.. Nykyäänhän se painaa jtn 37 kg..


Sitten Kumickeystä tuli kauheen suosittu sen jälkeen kun se siirtyi Popteeniin malliksi. En tosin ihmettele, ku noin kaunis on ja muutenkin. Ja hyvä, että siirty Popteeniin, se on paljon parempi ja laadukkaampi kuin joku Egg.


Ei näistä kyllä heti tunnistais Kumickeyksi, jos olis vaan nähnyt nykyisiä kuvia eikä ollenkaan näitä vanhoja.


Nääkin jostain vanhasta Eggistä, aww~ Jotenkin liikuttavia nää vanhat kuvat, melkein tulee tippaa linssiin 8')


Innostuin vähän liikaakin katselemaan näitä vanhoja kuvia, tästä ei ollut tarkoitus tulla mitään elämänkertaa.. No mut kuitenkin nää on Vanilla Girl elokuu 2008! Kumickey tuli Vanillaan smoihin aikoihin kuin Eggiin. Harmi, että Vanilla Girl lopetettiin, se oli niin kiva lehti ;_;