oh yes it's summer!

Samaa sanon kuin kaikki muutkin: ihana sää, ihana kesäääää! Viikonloppuna olin siis taas Helsingissä. Otin mun koneenkin mukaan ja tarkoitus oli päivittää sieltä käsin välillä mut ei sit ollutkaan koskaan sopivasti tälle aikaa, joten laitan nyt koko viikonlopun jutut samaan postaukseen.


Torstaina mulla oli ekaa kertaa tää Yumetenbosta ostettu maximekko päällä!


En oikein osannut poseerata se päällä vaan saan sen näyttämään vielä enemmän maximmalta :D Tuntui kyllä oudolta pitää tollasta pitkää mekkoa, kun on tottunut paljon lyhyempiin. Ja tuntui kyl että ihmisetkin tuijotti enemmän kuin jos olis ollut joku minimekko päällä. Ihmiset ei näköjään vielä oo kauheesti tottunut tälläsiin mekkoihin, vaikka näitä on näkynyt paljon niin muotilehtien sivuilla kuin ihan jo kaupoissakin.


Aika jännä muuten katsoo näitä kuvia torstailta, nurmikko on vielä aika harmaana ja puissa ei oo lehtiä. Ihan älytöntä, että toi vihreys ja kesä tuli ihan parissa päivässä!


Juna oli taas vaihteeksi myöhässä. Ärsyttävää, jo monen kuukauden ajan juna on aina tunnin myöhässä. Joko ne routavauriot jo saatais pian korjattua?!


No mut mikäpä siinä oli ootellessa kun aurinko paistoi ja oli lämmintä. Mulla tosin tuli näillä vaatteilla ihan liian kuuma!


Perjantaina olin Ryun, Ayun ja monien muiden kanssa puistossa! Nää kuvat ei oo mun osalta mitenkään onnistuneita, mutta haluun kuitenkin laittaa kun nää on silti niin kivoja. Unohdin aurinkolasit kotiin, ne olis varmasti pelastanut monet kuvat..




Randomein juttu päivässä oli, että oltiin jossain vaiheessa jonkun balettijutun pukuhuoneessa.. Ei siitä sen enempää, mut piti sekin hetki ikuistaa kun siel oli niin hyvät peilit :D


Perjantaina mulla oli New Yorkerista ostettu jumpsuit, jolla saikin aikaa kivan läskimahaefektin, mut ei se mitään, tykkään siitä silti tosi paljon! Ja myös uusi laukku ja korkkarit käytössä.


En tiedä huomasitteko jo kuvista, mutta torstain jälkeen mulla meni niin pahasti hermo lisäkkeisiin, että toistaiseksi yritän selvitä ilman niitä. Joten mulla onkin nyt aikamoinen hiuskriisi.. En oikein osaa laittaa näitä hiuksia mitenkään, joten ne vaan.. on. Oikeesti lisäkkeet on niin ärsyttäviä!!! En tykkää yhtään kun ne menee niin nopeesti huonokuntoisiksi. Ne menee kauheesti takkuun ja niissä on kamalasti kaksihaaraisia sekä ne on ihan kuivat ja kamalan tuntuiset. Eniten menee hermo niihin takkuihin! Mulla ainakin kun lisäkkeet pesee niin ne menee silloin vielä helpommin takkuun ja niitä joutuu harjata kokoajan, jos ne iskee päähän. Miten te oikein pidätte teidän lisäkkeet hyvässä kunnossa :D? Kuvissahan sitä ei huomaan, miten huonokuntoisia ne on, mutta livenä itseäni ne ärsyttää suunnattomasti. Tai ehkä oon vaan liian perfektionisti sen asian suhteen, etten kestä yhtää kuivia ja haaroittuneita hiuksia. No mutta, kirjoitan tästä hiusasiasta myöhemmin lisää, sillä jotain muutosta haluaisin, sillä nyt nää tosiaan vaan roikkuu miten sattuu roikkumaan.


Voi kun olis tälläinen sää aina♥



Lauantaina olin koko päivän Tungin työpaikalla ja jakelin mainoksia, samoin kuin sunnuntaina. Mut siis lauantaina Eva oli myös kävi katsomassa Tungin työpaikkaa ja oltiin hetken ulkona. Miksei me oteta ikinä Evan kanssa kuvia :D?

Niin Tung oli tosiaan töissä viikonloppuna, mikä oli tylsää, sillä oisin halunnut hengailla sen kanssa ulkona. Sunnuntaina kuitenkin Tungin serkku tuli vahtimaan hetkeksi työpaikkaa niin karattiin taas tohon Tokoinrannalle taas, mikä on siinä lähellä, syömään jäätelöä ja ottamaan vaan aurinkoa.


Ja kuvat.. voiko muka saada hyviä kuvia, kun aurinko paistaa täysillä silmiin ja sitten naama vääntyy aina sellasiinkin ilmeisiin, että huh huh.. Että tää kuva tässä on nyt ehkä ainoa onnistunut, jonka kehtais täälläkin julkaista :D

No on kyl tää yksi vielä mikä on ihan ookoo, mut mut.. Viitsinkö laittaa.. No kyl mä nyt tän kerran.

Hahahahaa


Oon viime aikoina vaan kuunnellut vaan tätä, tää biisi on niin ihana♥

Translation:
It's summer in Finland! I was in Helsinki on weekend. On Thursday I wore first time my maxi dress I bought from Yumetenbo. But it was too hot weather for it haha! On Friday I went to a park with Ryu, Ayu and many others. I also decided to give on my extensions. At least for the time being. I hate extensions so much because they get straggly easily! But now I don't know how to do my hair now. I want same chance to my hair. But I'll write about this issue more later. On Saturday I met Eva and on Sunday me and Tung went to enjoy the sun for a while. I've eaten a lot of icecream.