kauppareissu


Tää päivä on mennyt lähes kokonaan auringossa. Oon dataillut, tehnyt matikan itsenäistä kurssia, lukenut lehtiä ja syönyt jäätelöä. Yhdessä vaiheessa alkoi tosiaan tehdä mieli jäätelöä ja jotain kivaa lukemista, joten käväisin kaupassa. Heitin vaan nopeasti jotkut vaatteet bikineiden päälle. Mun mielestä tosta asusta tuli kuitenkin yllättävän kiva, ottaen huomioon, että tosiaankin vaan heitin noi vaatteet päälle. Piti sit ottaa oikein kuvaakin tästä. Höh, aurinko meni just hetkeksi pilveen tän kuvan ottohetkellä.. :/


Tässä taas oon jotenkin.. vinossa. Aurinko palas onneks nopeesti takaisin kuvioihin. En tajunnut ees aluksi noiden kenkien, laukun ja bikinien yhteensopivuutta, ennen kuin mun äiti mainitsi siitä :D Kai niiden valinta oli jokin vaistomainen ele.

Aurinkolasit H&M
Paita EDC
Bikinit H&M
Shortsit ONLY
Korkkarit Seppälä
Laukku Seppälä


Paita on takaa tuollainen avonainen. Oon ostanut sen joskus sata vuotta sitten Aleksi13sta sellaiseksi rantapaidaksi, jonka voi aina heittää päälleen matkalla rannalle ja sieltä takaisin. Ei oo kyllä tullut kauheesti käytettyä. Tänään se kuitenkin tuntui kivan rennolta ja just sopivalta tähän säähän.




Kaupasta ostin Ben&Jerry'sin Wich jäätelön sekä uusimman Ellen, jonka mukana tuli taas liitteenä H&M magazine.




Oon ihan liian addiktoitunut jäätelöön, etenkin Ben&Jerry'siin! Harmi, että meidän lähikaupasta saa ainoastaan noita ja sit Cookie Dough jäätelöä. Haluun syödä niitä kaikkia!

Huomenna mulla on vain yksi tunti koulua! *u* Sitten taas meen Helsinkiin viikonlopuksi, tiedossa ois deco clubin tapaaminen ja grillausta Tungin ja sen kavereiden kanssa. Toivottavasti sää sallii suunnitelmat vielä viikonloppunakin.

ps. Sain jokin aika sitten kutsun lookbookiin ja vihdoinkin oon saanut aikaiseki laittaa sinne kuviakin. Toivottavasti parempia tulossa myöhemmin! 8D
http://lookbook.nu/zhizhi

pps. Haluun kauheesti käydä viikonloppuna tsekkaamassa uuden Monkin ja Weekdayn Helsingissä, sekä Aleksanterinkadun uuden H&Mn, mutta.. musta tuntuu, että se ei oo järkevää, sillä oon ajatellut pitää nyt ostolakkoa, kun oon viime aikoina tuhlannut ihan liikaa. Pystyisinköhän käydä niissä ostamatta mitään..

ppps. Ootteko huomannut, nykyään oon paljon innokkaampi bloggaamisen suhteen näiden joidenkin uudistusten myötä :D?

Translation: My outfit when I went to local market to buy some ice cream and Elle magazine. Today I've just been sunbathing. I'm way too addicted to ice cream nowadays. Tomorrow I have school only for a one hour and then I'm going to Helsinki.. yes, again. My plans for weekend is the meeting of deco club and barbeque with Tung and his friends.

I got an invitation to lookbook.nu sometime ago and here's link to me profile:
http://lookbook.nu/zhizhi

On weekend I would like to check new Monki, Weekday and H&M in Helsinki but I'm not sure if I should.. because I really want to take a break in shopping. Could I go there without buying anything, hmm?