outfit & yo-ahdistus


Asukuva eiliseltä. Pitkästä aikaa pystyi käyttämään jotain pitkähihaista! Sori oli pakko sutata naamasta, koska mun silmät oli puoliksi kiinni ja se ei ollut erityisen kauniin näköistä :D Oli myös aikamoinen bad hair day, mutta älkää antako sen häiritä..

Outfit photo from yesterday. I hadn't been able to wear long sleeved shirt for a long time! Sorry I had to censor my face because my eyes were half closed and it didn't look very pretty :D I also hd bad hair day but don't let it to bother you..


Shirt Melba.se
Denim shorts ONLY
Bag Cawaii
Earrings GinaTricot
Pumps Seppälä

Tänään tulin Helsingistä vaihteeksi kotona käymään. Pitäis lukea ylioppilaskokeisiin nyt kun oon täällä.. Oon yrittänyt Helsingissäkin lukee mut jotenkin ei pysty keskittyyn niin hyvin kun olis paljon muutakin parempaa tekemistä. Tähän mennessä oon lukenut maantiedon ykköskirjan ja aloittanut kakkosta. Kirjoitan syksyllä siis maantiedon ja lyhyen matikan. Matikkaa ei oo katottu vielä yhtään heh.. Ketkä muut kirjoittaa syksyllä ja mitä ja miten paljon ootte lukeneet? Sanokaa, etten oo ainoa, joka on näin jäljessä.. Keväällä mulla oli suunnitelma että rupeen lukemaan heti kun loma alkaa, mut kuinkas kävikään. Ja mun oli vielä tarkoitus lukea noi maantiedon kirjat kahteen kertaan. Nyt ahdistaa :D Varsinkin kun koulu alkaa jo kolmen viikon päästä >:O Do not want.

Now I came to home and I should read for matriculation exams. This fall I'm going to have tests of geography and maths. I have read only one book of geography and now I have a little hurry with reading. My plans didn't go as I planned on spring.. Only 3 weeks before I have to back to school.

Niin, tosiaan nyt kun oon kotona niin voisin yrittää saada tässä joku päivä sen huonepostauksenkin kokoon! ^u^

Oh, now when I'm at home I try to make room post in the near future! ^u^