new nails


Uudet kynnet! Pitkästä aikaa jotkut kynnet, jotka on esittelemisen arvoiset täällä :D


Näiden teema oli siis 'golden tiger nails' ~(^u^)


Akryylikynnet tehtiin ensin mun ja Tungin yhteistyönä, sitten yksi tyttö, joka on Tungilla harjoittelijana teki lakkaukset ja piirsi noi tiikeriraidat. Mä vielä lopuksi liimasin läjän timantteja :D Tykkään näistä kynsistä itse paljon, ehkä kivoimmat mitkä mul on ikinä ollut! ^^


Tung osti mulle Hello Kitty limsaa *www*


Ja muuten, en oo ikinä elämässäni ollut ruskettunut näin paljon 8D! Vaikka en mä nytkään viel kauheesti oo.. Riippuu vähä valosta, et miten se rusketus näkyy. Esim tässä kuvassa on aika pimeetä niin näkyy rusketus paremmin, mut sit jos on kauheen aurinkoisessa, niin näytän silti aika valkoiselta. Pitäis muuten jaksaa joskus korjata toi kännykkä, kun toi yks koriste on tippunut ties kuinka kauan sitten..


Uuuuh~ Sori hikisestä naamasta.. Tänään oli tosi ärsyttävä ilma, kamalan kuuma mut pilvistä. Toivottavasti huomenna taas olis aurinkoista, kun meillä olis Sannin kanssa taas Hietsu-suunnitelmia ;D


En kai oo koskaan laittanut tällästä close-up kuvaa mun jokapäiväisestä meikistä niin satuin nyt ottamaan.. Kuvat vaan aina syö meikkiä ja näyttää paljon vaaleammalta.

Translation: Sorry I'm too tired to translate whole text today. But you got the point - new nails! ^u^ And also close-up photo of my daily make-up..