birthday party

Viikko sitten juhlittiin Sannan synttäreitä, kuten kerroinkin aiemmin ja lupasin postata siitä myöhemmin. Odottelin, että olisin saanut kuvia, mutta nyt en enää jaksa odottaa kun musta tuntuu etten ees saa niitä kuvia ikinä :D Joten näillä facebookista pöllityllä kuvilla mennään.. ;D

A week ago we celebrated Sanna's birthday as I told before and promised to post later. I was waiting for photos but now I don't want to wait anymore because I started to feel like I'll never get them :D So here is just photos I stole from facebook.. ;D


Tässä suunnilleen koko porukka kilistelemässä shamppanjalaseja~ ^u^

Here is almost whole crew with champagne glasses~ ^u^




Synttärisankari Sanna & me


Phat, Tung & Shady


Tässä minä, Shady ja joitain Sannan luokkakavereita, joita ei tunnettu mutta otettiin silti kuvia :D

Me, Shady and some Sanna's class mates we didn't know but still took pictures :D

Musta ja Tungistakin otettiin paljon yhteiskuvaa mutta en oo saanut niistä yhtäkään käsiini yhyy ;___;

There were a lot of pictures taken of me and Tung but sadly I haven't got any of them buhuuu ;___;