GAL meetup spam 1


Tänään oli siis GAL meetup! Mulla ainakin oli hauskaa ja nyt oon ihan kuoleman väsynyt. Tiedossa on varmaan ainakin kaks kuvaspammia: tässä ekassa mun sekä Tanjan ottamia kuvia., toisessa sitten kaikkien muiden, kunhan vaan saan niitä ^-^


Aamulla otettuja kuvia, jolloin oli vielä vähän hehkeenä :D




Ekana mentiin ottamaan purikuria, jossa vierähtikin yhtäkkii 2 tuntia.. :D Tässä mun asu, joka onkin kyl nähty tääl vähän aikaa sitten.


with Sanni~♥


Meil oli muuten aika hyvin yhteen sopivat asut: farkkua, valkoista ja ruskeaa 8D!


Salatilannekuvia :D


Pin & Vivi


with Tanja♥


Tuolla purikurakoneissa sai muuten tosi hyviä kuvia, kun siel on just perfect valaistus^^ Tosin toi vihree tausta ei ehkä oo mikään kaunein.. ;D Tiina ja Sanni taustalla jtn hihittelemässä kuville 8D







Sitten nää purikurat, jotka otin, yhteensä 3 kertaa otin.


Ekaksi tungettiin isolla porukalla sinne koppiin ja noh.. näistä tuli aika hikisiä 8D


Sitten otettiin Sannin ja Tiinan kanssa ^u^ Näistä tuli mun mielestä kivoja, toi kylpykuva on mun lemppari :D



Sitten otettiin taas isommalla porukalla kuvia ja onnistuttiin saamaan ne tällä kertaa puhelimeen, niin nää on nyt hyviä ja isoja ^o^~





This is my favourite pic!




Sen jälkeen puistoon piknikille!


Oli vaikee saada kuvattuu koko porukkaa, kun meitä oli niin paljon 8D Yli 20~


Nää kuvat on mun mielestä tosi kivoi *u*


Sanni, me, Anna & Katri


with Viivi!




Tässä siis koko miittiporukka (*^u^*)



Lopuksi mentiin vielä Kamppiin hengaileen ja käytiin muutamassa liikkeessä, mutta silloin alkoi vähän lagaamaankin kun porukka rupes lähteen. Mäkin sit lähdin seitsemän maissa~ Lisää kuvia siis tulossa myöhemmin, nyt kohta kuolen jos en pääse nukkumaan ToT baibai~

PS. Kaikki liittymään Tanjan uuden blogin lukijaksi! 8D♥