new plushies & Estonia tomorrow!

Hyi kun on kuuma x_x Tai siis ihanaa että on lämmintä, mut kun on sisällä koneella ja tää konekin vielä hehkuttaa niin oon koko ajan ihan kuolemaisillani 8D

It's so hot here that I feel like I'm going to die x_x Specially inside because my laptop causes more warmness.


Mokoyan tytöt lähetti noiden vaatteiden lisäksi mulle vielä heidän ostamansa lahjan mua varten: Rilakkuma ja Korilakkuma pehmolelut ;___;♥ Noi on tollasia kesäisiä kun on kukkia ja mansikoita! Olin ihan innoissani kun näin nämä ensimmäisenä kun avasin sen paketin! Kiitoskiitoskiitos *wwww*

Mokoya's girls send me a gift they had bought for me besides the clothes: Rilakkuma and Korilakkuma plushies ;___;♥ It's summerish version! I was so excited about them when I saw them first when I opened the package. Thank you very much *www*


Niin avasin sen paketin tosiaan jo autossa matkalla kotiin postista. Laitoin noi sit heti ikkunaan kiinni kun niissä oli imukupitkin 8D

I alredy opened the package in the car on the way to home from post office. I put those on the window 'cause they have little suction cups 8D


Waaaah so cute~


Kotona ne pääsi tuohon hyllylle Korilakkuman viereen 8D

At home they got to go on stand next to Korilakkuma!


Lisäksi tytöt lähetti mulle vielä paketillisen erilaisia namuja *o* Oli hyviä!

Girls also send me a packet of different candies *o* Delicious~


Ostin tänään pitkästä aikaa karkkia! Tupla Red, vaikka mun mielestä toi on kyllä pink eikä red, oli tosi hyvää! Tossa Pandan pussissa vaan muutamat oli hyviä mut sit loput kauheen ällöjä niin en pystynyt syödä paljon noita niin annoin ne sit mun perheelle :D

Today I bought some candies for a long time! Tupla Red, but in my opinion it's pink not red, was really good. But Panda's candy bag had only few good ones and rest was icky.. so I gave them to my family because I couldn't eat them.

Piti käydä välillä hakemassa pakastekasvispussi ja laittaa se naamalla hetkeksi kun meinasin kuolla.. No mut nyt kirjoitus jatkuu.. Tänään olis tiedossa illalla mun koulukaverin synttärit! Ostin sille lahjaksi vaaleanpunaista shamppanjaa 8D Harmi vain etten voi olla siellä synttäreillä kovin myöhään, koska huomen aamulla on herätys kello 4..

Koska! Lähdetään huomenna sinne Viroon mun äidin, veljen ja siskon kanssa! Ollaan siellä sunnuntaista torstaihin. Torstai-iltana jään Helsinkiin, joten mulla on nyt vähän pakkausongemia. Vihaan muutenkin pakkaamista ja jätän sen aina viime tippaan. Nyt mun pitäis ottaa siis vaatteet Viron reissuun ja lisäksi ainakin viikoksi Helsinkiin. En tiedä miten saan kaiken mahtumaan mun matkalaukkuun kun tekis mieli ottaa kaikki vaatteet mukaan koska ei sitä ikinä tiedä mitä tekee milloinkin mieli laittaa päälle. Lisäksi otan vielä mun koneenkin mukaan. Hotellissa pitäisi olla maksuton laajakaistayhteys, joten toivottavasti saan sen toimimaan siellä, niin voin postailla sieltäkin päin! Koska se olis paljon mukavempaa, muuten tulis vaan sit yks kauhee jättikuvapläjäysentry ._.

Tässä muutamia kuvia hotellista, jossa yövytään! Sen nimi on Meriton Conference & Spa Hotel.





Mmm ihan mukavalta näyttää! :D


Kylpylä~

Tiedossa on siis shoppailua, kaupungilla hengailua ja kylpylässä lillumista :D Toivottavasti tulee hauska matka! Mutta nyt on pakko pakata loppuun kun kohta alkaa ne synttäritkin.

Tonight my friend is having her birthday party which starts soon. But I can't stay late there because tomorrow I have to wake up 4AM.. Because I'm going to Estonia with my mom, brother and sister. I'll stay there from Sunday to next Thursday. Then I'll stay in Helsinki. There should be internet connection in our hotel room so I should be able to update my blog in Estonia, too. Here is some photos of the hotel we are going to stay. Now I have to pack my baggages but I really hate packing.. I don't know what to take with me..


Current favourite song! *o*

ps. Huomen illalla päättyy sydänkorkojen huutoaika! Vielä ehtii huutamaan täällä!