in the city


Tänään olin keskustassa Sannin kanssa! o(*w*)o Kierreltiin kaupoissa ja käytiin syömässä~ Oli tosi mukava päivä (^o^) Noi syömäpuikot muuten törröttää pelottavasti tossa kuvassa XD Nyt oon vaan ihan väsynyt kun käytiin äsken nyt illalla vielä Tungin ja kavereiden kanssa Hakunilan mäkissä.. I hate McDonald's T_T Mulla tulee aina maha kipeeksi, söin mitä tahansa siellä. Ennen varsinkin hampurilaisista mun maha tulee niiiin kipeeksi. Eilen otin sit kanasalaatin ja siitäkin tuli! Sitten äsken otin vaan sundaen niin tuli kans ihan kauhee olo D: Oon varma että ne laittaa jotakin myrkkyä kaikkiin ruokiin! Niin mut asiaan tosiaan..


Mun annos @D´wok. Friteerattua kanaa hapanimeläkastikkeessa. En tosin tykkää hapanimeläkastikkeesta kun se on niin makeeta :/ Tykkään enemmän tulisesta! :D


Pahoittelen hiuksista, jotka kuoli D: Pitäis varmaa hankkii ne pidennykset.. Kädet on vähän tyhmästi tässä mut ku piti pitää tota mekon helmaa kun se oli koko ajan nousemassa tuulen takia ylös :D




Ja asu oli tälläinen tänään:

Dress Liz Lisa
Belt Pieces
Bag Deary, Yumetenbo
Shoes so Lady, Yumetenbo

Olin ihan unohtanut ton mekon olemassaolon :O Mutta kun selailin noita vanhoja kuvia silloin ku katselin mun pidennyksistä kuvaa, niin mulla oli yksissä kuvissa toi niin muistin sen taas.


Yritin salakuvata Sannia 8D mut en onnistunut hahah..


Sitten meidän posekuvia 8D Sori näitä tulee aika monta nyt kun en osannut päättää mitkä olis parhaimmat *u*


Eww my hair is super ugly (O_O)


o(*^u^)o~♥♥♥



Sitten ostoksia.. Mun ei kyllä olisi saanut ostaa yhtään mitään kun oon niin köyhä mut kuinkas taas kävikään.

Mekko GinaTricotista. Toi on ehkä aika erityylinen kuin mulla yleensä mut mun mielestä se oli tosi ihana~~! Sitten oli pakko ostaa XD Varmaan käytän sitä partyparty mekkona ^3^ (btw, tietääks kukaan koska on seuraava Annyeong 8D?)

Ginasta ostin myös yhden valkoisen topin, jossa on pitsiä. Se on tarkoitettu perustopiksi, jonka voi laittaa paitojen alle, jos niistä näkyy vähän läpi.


Hello Panda keksejä *u* Lisäksi ostin kynsienkoristelutarvikkeita.

Translation: Sorry I'm too tired to translate the text. But today I was in centre with Sanni and we did some shopping and ate. Really funny day *w*!