amusement park

Eilen oli mun veljen, siskon ja äidin kanssa koko päivän Särkänniemessä~ Toista kertaa huvipuistossa tänä kesänä.


Cotton candy♥! En jaksanut kauheesti kuvata eilen, vaikka huvipuistoissahan sais otettua vaikka kuinka kivoja asukuvia mut..

Short sleeve hoodie LIZ LISA doll
Top LIZ LISA doll
Lace shorts Deary, Yumetenbo

Mitään koruja mulla ei ollut, koska ne ei oikein sovi huvipuistoiluun kun sit saa aina kaulakorusta silmäänsä laitteissa tai muuta vastaavaa :D



Some really hot photos!! ;D I like especially photo where I have super long legs and photo where I'm fatty hahaha~~


Kylläpäs mun äiti osaa ottaa hyviä kuvia.. Kaikkea muuta, mm. seinää ja kukkia on kuvattu ja mä oon sit pikkuisena alareunassa :D Näytän tässä kauheen surulliselta, mutta oikeesti toi ilme siksi kun aurinko häikäisi @_@


Sieltä voi bongaa mut 8D Käytiin melkein kaikissa laitteissa. Mun lempparit Särkkiksessä on Tornado, Tyrsky ja Half Pipe. Trombissa oli tyhmää kun sattu ja piti pitää täysillä kiinni ettei lentelis ympäärinsä kun se meni ylösalaisin ._.


Hahaha~ Siinä mun veli ja siskokin.


My favourite ride o(n_n)o


Sunnuntaisin tuolla kuvataan myös jotain Pitkä kuuma kesä -ohjelmaa kolmoselle. Noi harjoitteli ja lauleli koko päivän mut sit illalla oli se varsinainen esitys. Ei kyllä katottu paitsi ohi kuljettiin.

Voi mua laiskottaa kauheesti enkä jaksa enempää selitellä.. Taikka kääntää tätä.