what's going on

Nyt tulee randomisti kuvia monelta päivältä kun en oo hetkeen postaillut. En oo kyl oikeestaan viime päivinä tehnyt mitään erikoista. Tylsää kun tänään vielä sataakin. No mut illalla oon menossa Ryun luo viettämään leffailtaa ~(*u*)~♥


Tää asu mulla oli tiistaina ennen Annyeongia.


Ja tänään mulla oli lähes sama asu :D Muita asuja ei oo tullut kuvattua, mutta ei niissä nyt mitään kovin erikoista ollutkaan.

Pitsitoppi Melba.se
Farkkulegginsit Pieces
Huppari KappAhl
Sandaalit DinSko

Oon näköjään ottanut ton Seppälän sovituskopin vakituiseksi kuvauspaikakseni :D Mut siel on niin hyvä ottaa kuvia ja se on tässä ihan Tungin työpaikan lähellä. Tosin, peilikuvat on vähän... Mut nyt ei oikein oo ketään joka vois ottaa mun asuista kuvia kun kotona mun sisko tai äiti ottaa, mut tääl Tung on kiireinen töiden kanssa niin ei se ehdi ottaa enkä mäkään yleensä muista ees pyytää kuvaamaan :D No mut koittakaa kestää nyt näitä kuvia!

Just äsken kävin taas vähän shoppailemassa..

Ostin tuollaisen farkkupaidan~ En aio pitää sitä ton asun kaa mut se nyt sattui vaan olemaan päällä. Ja mun mielestä kivempi nähdä vaatteet päällä kuin vaan jossain vaikka lattialla lojumassa. Näätte sitten myöhemmin miten aion tätä käyttää ^u^!


Tykkään tosta paidasta tosi paljon~


Hiukset on kans tosi ihanasti kun satoi niinku sanoinkin jo ja varmaan huomasitte itekin kun katsotte ikkunasta ulos..


Sit ostin tälläset kengät! Koska tajusin silloin vähän aikaa sitten, ettei mulla oo mitään mustia korkokenkiä, joten näitä tarvitsin~ Sopii melkein kaiken kanssa.. Ja nää oli vielä söpöt noiden rusettienkin takia ja oli ne kyl aika halvatkin 8D


Yks ilta Tung teki ruokaa♥! Friteerattuja katkarapuja, oli toooosi hyvää!

Monet kyselee miks en postaa paljon kuvia musta ja Tungista. Tässä syy:

Koska meidän yhteiskuvat on aina näin onnistuneita :-------D Ja muutenkin ei ees oteta kovin usein kuvia kun tehdään kaikenlaista muuta.


Nähtiin tuolloin Kampissa yksijalkainen lokki:D Toi lokki oli älyttömän isokokoinen mut silti se pysty pitämään itsensä pystyssä vaan yhdellä jalalla. Tää kuva on aika huono kun zoomasin vaan ku en uskaltanut mennä lähemmäs kun pelkäsin että se hyökkää mun kimppuun tai sit lentää pois enkä saa kuvaa ollenkaan. No mut se siitä lokista, varmaan kaikkia kiinnosti... :D


Ben&Jerry'sin jäätelöä~ Parasta! Tosin monet muut maut on kyllä parempia kuin toi Baked Alaska..

Hyvää viikonloppua kaikille! o(*^-^*)o♥