bunny girl


Eilen kävin taas keskustassa. Tarkoitus ei tosin ollut shoppailla ite vaan hankkia synttärilahjoja, kerrankin ajoissa.

Niittiliivi KappAhl
Röyhelötoppi KappAhl
Shortsit H&M
Sandaalit DinSko
Usamimi TieRack


Onpas tönkkö asento.. Oli muuten aika hyvä, kun kysyin Tungilta, että arvaa miksi tällästä huivijuttua sanotaan. Sit se oli sillee: "öö.. pupunkorvat?" ja olin ihan woaaah miten tiesit :D Mut se sano vaan, et no ku ne näyttää siltä :D Siis usamimi tarkoittaa pupunkorvia~ Halusin muuten tarkoituksella tollasen mikä "roikkuu", mun mielestä sellaset ylöspäin sojottavat näyttää vähän.. hassuilta XD

Pupuihin liittyen vielä, eilen miesten Ninjassa myyjä kysyi multa, että onko mun laukku tehty rusakosta... WTF...


Eksyin kuitenkin lahjaostoksille H&M:ään, jossa oli alkanut alennusmyynnit! Löysin aika paljonkin vaatteita soviteltavaksi ja olin jo ihan kauhuissani, että taasko menee näin paljon rahaa..


Kuitenkin sovitettuani niitä vaan yksi oli hyvä. Ostin siis tän pääkallotopin, vain 5€! En kauheesti tykkää kaikista pääkallojutuista mut toi oli ihan ok. En mä sitä varmaan normihintaisena olisi ostanut.


Sitten vielä GinaTricotista ostin itsellenikin tälläiset korvikset kun oon niitä katsellut jo monta kertaa. Ignore pureskeltu kynsi :D

Oon nyt ollut täällä kohta kaksi viikkoa ja varmaan ensi viikonlopun jälkeen meen hetkeks kotiin. Ei huvittais paitsi, että mua odottaa siellä kolme pakettia! Ärsyttää kun en saa jo käytettyy niitä vaatteita mitä siel on, kun ne on siel kotona :D Aaa... Koko ajan vaan aattelen et haluun jo pukee ne uudet vaatteet. Lisäksi sillä aikaa kun oon ollut poissa kotoa niin porukat on tehnyt pientä remonttia ja mua odottaakin sitten uus huone! Eli ehkä vois olla jonkinlainen huonepostaus tulossa lähiaikoina kun sitä on moneen kertaan toivottu, mut en oo halunnut kuvaa mun vanhaa sotkuista huonetta.

Eilen hengailtiin Tungin kanssa Sannan ja Phatin kanssa. Kiva kun on tollanen couple friends :D! Siis sillee jos yleensä hengataan jomman kumman kavereiden kaa niin sit tavallaan se oli sillee "yksin" you know.. Niin helpompi hengaa toisen parin kaa. Keksittiinkin Sannan ja Phatin kaa kaikkee kivaa tekemistä yhdessä mitä aiotaan tulevaisuudessa toteuttaa ;D

Ainiin muuten mulle ehdotettiin että vaihtaisin kuvapalvelua. Nykyään lataan kuvat siis Tinypiciin mut näköjään aika monilla on ongelmia saada ne näkymään. Osaisko joku suositella jotain hyvää kuvapalvelua? En haluu bloggeriinkaan ladata kun silloin niistä tulee yleensä kauheen huonolaatuisia.. Ja photobucket, ei. Siinä tulee koko ajan se bandwidth kakka.


More Vietnamese~ Tää on yks Tungin lempilaulajista :D