Annyeong!Party III


Eilen oli Annyeong!Party III ja oli kyl tosi kivaa, mun mielestä nää partyt oli paljon paremmat kuin aiemmat! Tanssiesityksetkin oli mun mielestä parhaimpia tähän asti! Hengasin pääasiassa Ryun, Ayun ja monien muiden kanssa ja sit myöhemmin tanssin Sannin ja Lillin kanssa~ Harmi, ettei otettu Sannin ja Lillin kanssa mitään kuvia. Tässä kuvassa nyt näkyy varmaan parhaiten mun asu.


Ryu ja sen hieno suu.


Joku ihme örkki, jonka luo päädyttiin ottamaan kuvia :D






Sitten tää söpö tyttö Annika tuli pyytään kuvaa mun kanssa ja laitan tän tännekin kun mun mielestä tää oli aika onnistunut kuva :D Ottaen huomioon että olin just tanssimassa ja ihan hikinen.. XD


Kuvaa ylhäältä parvelta, josta puhalleltiin saippuakuplia~

Kiitos kaikille seurasta, mulla oli ainakin tosi hauskaa *W*! Oli tosi kiva nähdä paljon kavereita ja sit tavata uusiakin~ ♥

Mun jalat oli kyllä yllättävän elossa koko päivän jälkeen. Tosin sitten illalla kun ratikoissa oli jotain häikkää niin piti kävellä Glorialta rautatieasemalle ja sit viel kun kiipes Jakomäkeä ylös niin alkoi jo jalat kuolla..


Lopuksi vielä ihana video :D Joka meni vahingossa väärinpäin.. Toi nauru kuullostaa niin kamalalle XD