party all day


Tää koko päivä on vaan mennyt kaikenlaisessa juhlinnassa! Olin hyvin närkästynyt, että mun piti herätä tänään seitsemältä aamulla vaikka mulla alkoi just kesäloma :D Syy oli siis se, että mentiin puoli yhdeksäksi mun pikkuveljen päätöskirkkoon, kun se pääsi yläasteelta pois. Sen jälkeen mentiinkin sitten lukiolle katsomaan ylioppilaiden lakitusta. Käytiin perheen kanssa ravintolassa syömässä ja sitten suunnattiin mun serkun ylioppilasjuhlille ja just nyt tultiin kotiin. Oon iha poikki!


Tälläinen asu oli ylioppilasjuhlissa. Aamulla mulla oli kyllä ihan toinen asu veljen päättäreissä, mut sitten jotenkin en tykännytkään siitä niin vaihdoin sitten :D Näihin kuviin tuli muuten joku ihan ihmeellinen valaistus, että näytän ihan vitivalkoiselta.

Mekko ONLY
Vyö ONLY (tuli mekon mukana)
Korkkarit saatu Tungin äidiltä
Sydänlaukku H&M
Korut Ninja & Glitter

Mulle tuli vähä ongelmia asuvalintojen kanssa, koska huomasin että mitkään mun kengät ei oikein sopinut mun mekkojen kanssa. Tähänkin asuun oisin tarvinnut kipeesti mustat korkkarit mut tajusin etten omista sellasia hah! Päädyin noihin hopeisiin paljettikorkkareihin, kyllä ne nyt jotenkin ton mekon kanssa meni.

Oli muuten ihan sairaan kylmä tänään! Siis miten kesäkuussa voi olla näin kylmää?! Jotain 10 astetta vaan..


Kuvat on otettu muuten vasta kaiken juhlinnan jälkeen, niin en oo ehkä enää niin hehkeenä kuin päivän alussa.. Nyt täytyis vielä pakata ja huomenna sitten Helsinkiin!

JA ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN, JOTKA PÄÄSI YLIOPPILAIKSI! o(*^o^*)o
Mäkin toivottavasti ensi keväänä..



Translation: This whole day has gone by celebrating. At the morning we went to party where my little brothe graduated from a junior high school. After that we went to the party of high school and then to my cousin's graduating party. Here is my outfit for my cousin's party but in the morning I had different outfit. I got fed up so I changed it~ There's some strange lightning in the photos so I look really white as snow. I wanted to wear black heels but I realised that I don't have any! I had problems choosing the outfit because my shoes didn't match to my dresses. Finally I chose silver sequin heels I got from Tung's mom and I think they worked OK. It was quite cold day today, too. Now I should pack and tomorrow I'm going.