Popteen July 2010

WARNING: LOTS OF PICS!! Heinäkuun Popteen on aivan mahtava! Mulla oli oikeesti vaikeuksia valita tähän lemppari/kivoimpia sivuja koska niitä oli niin paljon. Ja tässäkin on silti vielä ihan liikaa näitä kuvia.


Kannessa Nana Suzuki, Kumiko Funayama, Mari Murata sekä Hikari Shina. Kun näin tän kannen ekaa kertaa, olin just ollut hetken poissa ja laittanut GAL's POP sivun latautumaan ja kun tulin takaisin niin eka ajatus oli "WTF JOULU?" mut sit tajusinkin mitä noi puvut on :D No kuitenkin tää ei silti oo mitään mun lempikansiani, sillä en tykkää oikein tollasesta punaisesta värinä. Siks varmaan oonkin niin epäonninen.. :D (Noi puvut on siis tuollasia Kiina-tyylisiä pukuja ja Kiinassa ja muissa sellasissa maissa punainen on onnen väri ja esim. uutena vuotena kaikki koristellaan punaiseksi jne..) Vaikka kansi ei olekaan niin huippu niin sisältö kyllä korvaa sen! Sori oikeesti näitä kuvia on ihan liikaa.




























Ihana Mai Hirose!!!!!!!!! Oikeesti melkein teki mieli hyppiä ilosta kun huomasin että Mai oli tullut takaisin! Mai oli vuonna 2007/2008 mallina Eggissä ja hetken aikaa Popteenissa mutta sitten hän mystisesti katosi jonnekkin eikä häntä oo näkynyt missään lehdissä kuin vasta nyt. Oikeesti oon niin iloinen!!! :D Mai oli mun lempimalleja, se esiintyi yleensä Marimon kanssa ennen kuin Kumickey ilmestyi ja mietin usein mihin se oikein on kadonnut.. Mulla ei oo vieläkään tietoa miks se oli poissa jonkin aikaa, no mut pääasia että se on nyt taas kuvioissa~


Yks mun lemppareista on myös Arika Machida aka Arikkuma. Oikeesti tää on varmaan joku superwoman, 18-vuotias malli ja hänellä on vähän päälle vuoden vanha lapsi! Really adore~


Popteenissa on nyt myös liuta muita uusia malleja! Voisin tehdä erikseen jonkun esittelypostauksen niistä, haluutteko? :D