summer holiday!

Kesäloma! En tiedä yhtään mitä nyt tekis.. Huomenna on vielä serkun ylioppilasjuhlat ja sitten sunnuntaina varmaankin lähden kesän viettoon Helsinkiin! Pitäis pakata, mutta mulla ei oo yhtään hajua miten paljon kamaa ottaa mukaan, sillä en tiedä yhtään miten kauan tuun siellä olemaan, viikko, kaks, ehkä jopa kuukausi? Olispa kuljetettava vaatekaappi :D

Oon tyytyväinen mun koenumeroihin ja todistuksiin! Vaikkakin numeroita oli aika laidasta laitaan.. Viimeisen jakson aikana olin niin väsynyt jo, että harvoin jaksoin tehdä edes läksyjä, joten en oppinut mitää kovin hyvin ja se kyl sit näkyi kokeissa.. Talousmatikan kokeesta sain 7- just kyseisestä syystä. Toisesta matikan kurssista 9-, maantiedosta 9, ruotsista 8½, äidinkielestä 9+ ja sit englannista... 6½. Pitää nyt selittää tää juttu täälläkin, ettette luule et oon noin huono englannissa :D Meidän opettajalla on joku uus ihme villitys, että pitää olla tosi paljon tehtäviä ja eri papereilla ja kukapa siinä nyt ei menis sekaisin.. No, mä sit kokeessa (ja taisin kyl lukee tehtävänannonkin aika huolimattomasti..) tein kaks aika isoa tehtäväkokonaisuutta väärille papereille. Ja niin, niitä pisteitä ei sit laskettu koska ne oli väärillä papereilla T_T Vähän kyllä harmitti, mut nyt ajattelen et ihan sama, ei nyt yhdestä kurssista huono numero haittaa! Kuitenkin loppuarvosana pysyy samana kuin tähänkin asti. Todistukseen sitten sain vähän parempiakin numeroja kuin kokeesta, opet oli näköjään ollut hyvällä tuulella kun oli pyöristänyt ylöspäin~ Äikkä 9, englanti 7, ruotsi 9, matikasta 9 ja 7, maantieteestä 9, liikunnasta 8 ja kuviksesta 9. Aina ennen mun kuviksen numero on ollut 10 mut näköjään meidän uus ope ei arvosta mun taidetta samalla tavalla kuin entinen :D Ja sit vielä! Sain jonkun tälläsen ihme stipendin opettajilta "hyvästä opintomenestyksestä" 45 euroa~ Olin aika yllättynyt et mä sain sen. Sori tää kouluselostus, tuskin ketään kauheesti kiinnosti, mutta mä nyt vaan oon tällänen koulunörtti 8D

Now I'm on summer holiday, finally! Tomorrow my cousin will have a party so probably on Sunday I'm going to Helsinki. I should pack my baggage but I don't have an idea how long I will stay in Helsinki so I don't know how much clothes I should take with me. I'm pleased with my grades and I also got a stipend worth 45 euros for the best average.

Näin kesäloman kunniaksi mulla onkin teille pieni 'lahja' :D Mun tämänhetkinen lempparialbumi, 4minuten HuH (Hit Your Heart) mini albumi! Tätä albumia on tullut kuunneltua viime aikoina ihan yli rajojen, tuon edellisen postauksen Y:n seurauksi. 4minute on yks mun ehdottomista suosikkibändeistäni! Tykkään noista kaikista biiseistä tällä albumilla tosi paljon, mutta merkitsin ♥:llä vielä ihan ne joista tykkään eniten. 4minutea verrataan aika usein 2NE1:een mutta mun mielestä 4minute on paljon parempi!

4minute - HuH (Hit Your Heart) mini album

Tracklist:
01 Who's Next? (feat. 비스트)
02 HuH ♥
03 Invitation ♥
04 I My Me Mine
05 Bababa
06 Highlight ♥
07 태연하게 당연하게

Download here !

Credits to iHoneyJoo.com.

Here is 4minute's new mini album (Hit Your Heart) for you as a little summer 'gift'. It's my favourite album at the moment. All songs are very good but I marked the ones I really like most with ♥. 4minute is one of my favourite bands. They are often compared to 2NE1 but in my opinion 4minute is much more better!