♡GAL meetup⌒♡+゚

Jepjep, viime lauantaina oli siis GAL meetup kakkonen! Se ei kyllä tosiaankaan ollut ihan mun päiväni.. Oli kyllä pahin bad day hetkeen ja muutenkin oikein vuosisadan bad hair ja bad face day.. ;''D Siis miitti oli tosi kiva, siinä ei ollut mitään vikaa ja kiitti kaikille, jotka jutteli tai joiden kaa hengailin ja pahoittelut, että olin vähän blaaah XD No kuitenkin itse päivän kulusta.. Nukuin edeltävänä yönä tosi huonosti, joten aamulla oli kamalan väsy eikä oikein jaksanut mikään innostaa. Silloin oli jo sellanen olo, että ei, tästä ei nyt kyllä tuu mitään mut en nyt halunnut miittiäkään jättää väliin niin pakolla sitten oli päästävä pystyyn ja herättävä henkiin ;D No.. sitten kun siinä olotilassa yrittää laittautua niin ensinnäkin mun hiukset meni ihan pilalle, samoin meikki u_u No en antanut sen velä lannistaa ja lähdin jo ajoissa keskustaan. Sitten kun astuin ulos niin hiukset vaan paheni siitä...:D Näin ensin Sannia ja Lilliä, käytiin d'wokkeleimassa ja Tanjakin liittyi seuraan ^-^ Sen jälkeen epätoivoisesti yritin saada mun hiuksia kuntoon tennarin vessassa, jonka jälkeen suunnattiin tapaamispaikalle~ Otettiin siinä vielä ennen itse miittin menoa asukuvat ^o^


Playsuit Spicy Holic, Yesstyle
Necklace Ninja
Bag Deary, Yumetenbo
Heart heels Deary, Yumetenbo

Jouduin vaihtelemaan noita kenkiä aina, koska noi Dearyn korkkarit on uudet eikä oo ollut vielä kertaakaan jalassa. Ne on tollasta tosi tyhmää muovimateriaali ja ne hinkkas mulle reiän tohon jalan päälle.. Mulla oli toiset sandaalit mukana joita sit välillä käytin.


Sanni kuvaamassa Lilliä (o^u^)/


with Lilli & Sanni~~ Hienosti tärähtänyt kuva ;'D


my nails~~ o(*^o^*)o tykkäsin näistä tosi paljon! ei ehkä paras ja tarkin kuva näistä mut.. muissa kuvissa mun rumat varpaat oli taustalla :D noi peukalotkaan ei myöskään kunnolla näy tässä mut niissä oli sellaset isot sydämet *-*


Sitten itse meetup~♥ Aluksi otettiin ryhmäkuvia, kun suunnilleen kaikki oli paikalla.




Jeejee~ Sitten purikuraaaaaan!





Ensin otettiin Sannin ja Lillin kaa ^-^ Näistä ei kyllä tullut ihan sellasia kun oltais haluttu niin otettiin myöhemmin vielä uudestaan :D Haha siis ku tässä on kaikkee ihme kylpykuvia ja sit toi kamelikuva hahah! Yritin nopeesti asettuu siihen kuvaan hyvin ja sit hyppäsinkin vaan tollee ilkeesti kamelin kaulan päälle ;_; Koristeluaikakin loppui kesken, joten noi kaks viimeistä ei oo ihan niin blingbling~



Seuraavaksi otin kuvia Sinin, Emmiksen, Pinin, Tiian, Katrinin, Viivin ja Sarin kanssa (^_^) Haha toi oikeanpuoleinen kuva alhaalla.. Siinä oli idea et kaikki katsoo jonnekkin muualle.. noh kaikki kattelee ylös ja mä sit alas...:'''D Hyvä minä!



Ja vielä viimeiset purit with Sanni, Tanja & Lilli! Joista tuli hieman onnistuneempia kuin ekoista XD..

Sen jälkeen mentiin kaupan kautta puistoilemaan. Sanni joutui lähteen silloin ja muutenkin porukka alkoi kadota. Munkin olis pitänyt lähtee niin olisin säästynyt kammottavalta kokemukselta.. XD Eli kun käveltiin tonne puistoon tohon paikalle istumaan niin astuin koiranpaskaan! hahahahahahahahahhahahahahahaahhahhhahaa X'DDDD Se oikein kruunas tämän mun epäonnisen päivän :DDDDD Onneks mulla oli sentään ne sandaalit ettei Dearyn korkkarit tullut kakkaiseksi :D Ja onneks oli vaihtokengät! Siinä sitten naurettiin ihan sikana Lillin kanssa ja hinkkasin sitä toista kenkää ruohoon ja pyyhin paperilla ... :'D Nojoo mutta sitten kun tästä koettelemuksesta selvittiin niin jatkettiin vaan kauheesti nauramista, en ees muista mille kaikelle naurettiin :D

Tässä pari kuvaa puistosta, joissa meitä näkyy vähän taustalla. Hajosin vähän kun näin nää kuvat, kun vaan Lillin kaa nauraa röhötetään tuolla :DDD Ei kyllä enää sille koirankakalle kun tossa oltiin jo vaihdettu paikkaa, kun ei haluttu istuu siinä lähellä mihin hinkkasin sitä kenkää..XD

Nojoo puistosta ei olekaan enempää kuvia musta ja muutenkin tän miitin kuvasaldo jäi aika pieneksi, koska ei tehnyt kauheesti mieli kuvata itseeni kun en ollut oikein tyytyväinen olemukseeni sinä päivänä :D Fanni otti kyllä musta ja Lillistä vielä kuvan kun oltiin lähdössä mut mulla ei nyt ainakaa vielä sitä oo, ja veikkaan kyl ettei sekään mun osalta oikein onnistunut~ Lisäksi palelin loppupäivästä ihan kamalasti tuolla puistossa, jonka takia mulla nytkin tällä hetkellä on kurkku kipeänä ja nenä vuotaa. Ainiin ja sitten nää yhdet hullut, tossa lähistöllä tuli esittelemään mulkkujansa ja heitteli meitä pullolla.. Se tuli ihan mun ja Lillin vierestä, kumma ettei osunut mun päähän... O.O

Jup~ Sit tosiaan lähdettiin Lillin kaa seitsemän maissa ja olin kyllä iloinen kun pääsin vihdoin kotiin syömään jäätelöä ja kakkua pikkuveljen synttäreiden kunniaksi ..XD

Niin niin , ettei tästä nyt ihan huonoa fiilistä jäänyt kaiken valituksen jälkeen, niin sanon nyt vielä kerran että meetup oli great ja odota innolla seuraavaa (*^u^*)♥ Tosin vähän epäilyttää et ehdinkö seuraavaan kun ensi kuussa on noi kirjoitukset.. Että wink wink, jotka päätätte sen seuraavan miitin päivämäärän niin yrittäkää ottaa huomioon et joillakin on ihan kohta yo-kirjoitukset :D No mut toivotaan että ens meetup onnistuu munkin osalta vähän paremmin.. :D